Shopping gör alltid gott

Det blev massa shopping efter frukosten, jag är gravt shoppngalkoholiserad.. jag älskar att handla saker, det behöver inte bara vara till mig..
Jag köpte till mig själv två jackor, ett par jeans, en tröja (tunika typ), en tröja till, en kavaj.. sen kommer jag inte ihåg om det var något mer. Min sambo fick ett tv-spel och tre tees, Lea fick ett gosedjur, skitcool, en Storm trooper från Star wars, köpte en bobble-head till mig själv med Darth Vader..

Kanske ska lägga upp lite bilder på mina fina kap, ska bara sova lite nu när Lea somnat.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja men grattis då=) Man är alltid glad att det går åt rätt håll!!



Nej den maten jag skrev om i just det inlägget är inte ifrån viktklubb utan mat jag gör på jobbet och bjuder kunder på hehe

2010-01-22 @ 20:44:01
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är precis likadan.

Men nu ska jag försöka ta det lugnt med shoppingen några månader ;)



Hoppas att du har en fin kväll!

2010-01-22 @ 21:32:09
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0