Parfymer parfymer parfymer

Jag har en svaghet, förutom alla andra laster jag har.. men det finns en sak som jag inte kan få nog av och det är parfymer, jag har galet många parfymer, jag älskar att handla nya dofter, egentligen skulle jag vilja ha en parfym som verkligen signalerar "jag" man känner igen doften för att jag alltid har den på mig, men jag kan inte riktigt, jag måste ha massa parfymer, jag använder dem i  omgångar, ett tag är det en som tilltalar, sen går jag över till någon annan när jag tröttnat för stunden.

Men jag har två kärlekar för stunden.. den ena är Romance från Ralph Lauren och den andra är Women från DKNY







Kommentarer
Postat av: Sanna [s a o s . b l o g g . s e]

svar jotack det blev mkt bättre efter lite film ^^ få tankarna på annat håll. tihi

2010-01-28 @ 00:01:01
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: who the fuck is

SV: spelningen var sjukt bra! Stod längst fram som en lite fjortonåring och skrek hahahah!

2010-01-28 @ 12:18:15
URL: http://whothefuckis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0