Paradise hotel rinner längs min hud, ner på golvet och tillbaka in i tvn

Jag har varit rädd för Paradise hotel, jag vet hur lätt det är att fastna, har hört till höger och vänster om hur de fastnat i träsket, måste bara se vad som händer i nästa avsnitt.. så igår hade programmet krypit sig in i MIN tv, där satt jag i lugnan ro och fördrev tiden med laptopen i famnen, det var tom ett dubbelavsnitt.. men till min lycka, det rann av mig som om jag var gjord av teflon.. I must be getting old... jag kunde inte bry mig mindre.. hur kan det komma sig? Jag är givetvis tacksam, för jag orkar verkligen inte att jag skuklle bli tokig om jag inte får veta vad som hände just det där paret som hade gjort just det där..

Tack tack du högre makt som lät mig slippa detta beroende..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0