Nytt jobb

Jag funderar på en tjänst som jag tror skulle vara riktigt rolig, jag vet bara inte om jag vill jobba 100%, det känns som att varje timme som jag kan tillbringa med Lea är oerhört viktig. Det kanske låter lite puckat, eller onödigt. En timme hit eller dit spelar kanske ingen roll, men jag kan inte rå för det..
Samtidigt så tror jag att det skulle vara ett givande arbete, har en vän som jobbar där och hon har berättat att avdelningen är i behov av en avdelningschef och hon kom att tänka på mig. Arbetet i sig skulle jag gilla tror jag, men tanken om arbetsbelastningen gnager, om man har ett större ansvar, kräver det även ett större engagemang och längre arbetsdagar.
Men jag får imorn lite mer information, det skulle vara så roligt om det kunde fungera.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0