Middag och barnfri

Maten var jättegod, måste komma ihåg att äta mozarella lite oftare, vi satt och pratade i timmar om det ena och det andra, många samtal slutade med diskussioner om barn och bebisar.. min vän är beräknad om 6 veckor, det kommer gå så himla fort. Jag saknar tiden när Lea var bebis, trots att det var en ganska tung tid av och till med alla måsten och allt som inte hanns med, som att bara ta en dusch..  men självklart är det en underbar tid samtidigt. Men vilken prövning det var för mig och min sambo, relationen tar så mycket stryk för att man inte har så mycket tid över till varandra. Men det släpper ju, och nu blir det bara bättre och bättre.
Nu kom jag av mig om min kväll med mina damer, men den var mysig, skönt att bara ta det lugnt, försökte gå ut en sväng efteråt (man måste ju passa på när man har barnvakt), men jag orkade inte, drack en halv öl, sen var min kväll slut. Ville bara hem och sitta framför datorn, kolla lite på tv och inte behöva göra något alls. Nu väntar jag på att min sambo ska komma hem, så ska vi vara barnfria till imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0