Har inte ens tänkt att någon kan vara intresserad

Jag har funderat lite, vad kan man avslöja i sin blogg, det är trots allt som en öppen dagbok, för andra att ta del av och kanske ibland känna igen sig, eller kanske bara läsa och inse att alla andra har det kanske ungefär likadant, eller som många kanske läser bloggar för att underhållas och komma bort ett tag, då pratar jag om dessa lite mer provokativa bloggarna.

Jag har nämligen en beundrare på jobbet.. det är ju givetvis inget farligt med det, är man inte intresserad så är man inte, dessutom är det inte bra att involvera sig med människor på samma arbetsplats. Jag har ju även en familj och jag är lite sådär kär i min sambo fortfarande. Det är alltså inte så att jag på något sätt skulle vara intresserad tillbaka.
Saken är den att han har fiskat efter om jag har partner, inget mer med det om det inte hade varit något mer, men han kommer gärna in och pratar i mitt rum, han kommer till kaffet om jag står och ska ta kaffe, han la tom märke till att jag hade lackat mina naglar haha, vilken kille gör det? En dam på jobbet nämnde i fredags att han gick omkring och kikade efter mig verkade det som. Jag hade gått iväg för att prata med en person, då dök han upp som gubben i lådan.. Det är i alla fall lite smickrande att ha beundrade, det är sånt man liksom inte riktigt har i sitt liv som mamma, varken tid eller intresse. Men som sagt, lite smickrad blir man.



Kommentarer
Postat av: Julia

Visst är det? Älskar värkligen nya liv :)

2010-01-31 @ 07:49:34
URL: http://jullehbulleh.blogg.se/
Postat av: Erika

Det är lite roligt med beundrare.

Jag har/hade en också men nu har jag inte varit på det stället på länge eftersom vi åker runt en del.

Det är smickrande som du säger =)

2010-01-31 @ 10:31:49
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0