God morgon! nä... inte idag

Jag har gjort mig iordning, fixat mig så jag är klar att gå, så hänger jag och Lea i soffan, hon får äta en macka, ja, vad resulterar detta i tro.. självklart kladdar hon ner hela mig med sin macka, mina byxor och tröja är fläckiga av leverpastej, jag är sådär smått irriterad just nu, samtidigt som min telefon säkert ringt i 3-4 minuter.. (väckarklockan alltså)

oh.. hoppas att inte jag kommer färgas av det här idag, det är så lätt att känna av irritation hela dagen när morgonen börjar lite dåligt.

Hörs sen!

Ska svara på lite kommentarer när jag kommer hem idag

Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag klippte av håret för knappt två veckor sedan. Fick värsta rycket då jag var dö less på mitt långa hår. Hade nästan ner till tuttarna. Gick till frisören och klippte av allt, jag har liksom bara kvar uppe på huvudet som en mohikan frisyr. Så båda mina sidor är korta. Gillar det som fan, men är inte så van ännu. Kul att du gjort något liknande, det är kul att förändra håret för det växer liksom alltid ut. ;)

2010-01-21 @ 09:12:32
URL: http://misspinklady.blogg.se/
Postat av: Anna

2010-01-21 @ 13:29:56
URL: http://gronanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för kommentaren. Jag hoppas oxå att vår relation fortsätter flyta på med mycket mys. :)

Du verkar ju ha ett härligt liv! Supersöt dotter och massa på G hela tiden. Kör hårt och ha det gott!

2010-01-21 @ 13:31:57
URL: http://gronanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0