Det finns massa snälla, på riktigt

Ibland blir man så glatt överraskad av människor i sin yttre sfär, de som blivit bekanta av en slump.. de som man inte kan kalla vänner, men man skulle stå och prata med om det ena och det andra om man sågs på gatan.
Jag blir glad av att människor som man inte känner är snälla utan att ens tala om det.. kan nog inte förklara det bättre, eller om man gör något för en annan utan att tala om det, då är man inte ute efter extrapoäng på något sätt, det är fint, jag blir helt enkelt jätteglad.

Jag gillar folk, snälla folk


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag håller helt med dig. Det finns några i min närhet som gör en glad utan att tjäna något på det själva. Ha det bra =)

2010-01-19 @ 21:41:13
URL: http://silverbella.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Haha ja jag kan tänka mig att det passar sig bättre till dom lite mindre barnen som inte kan leva rövare i salongen :P

2010-01-19 @ 22:53:29
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0