Cadiz?

Kikar på resor till våren, jag känner nu att vi behöver en liten semster, Lea har dessutom inte varit utomlands förut. Första gången vill vi inte flyga så långt, södra Spanien blir ganska lagom, ganska lagom varmt för Lea dessutom. Spanien har så galet god mat, paella tex.
För tillfället så lockar Cadiz, jag vet knappt något om det stället, men jag ska prata lite med min far idag, han har lite bättre koll på orter omkring i världen.
Jag har inte direkt längtat efter att komma utomlands på länge, men nu, nu vill jag bara dra iväg med min lilla familj!




Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Jodå, Heron City har många affärer och butiker (sport, mode, barndesign, möbel, mat, barnlyx, inredning m.fl), för att inte tala om alla restauranger, fik m.m :) Åk dit :)

2010-01-31 @ 12:00:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0