Bra grejer

Igår hann jag med massor, idag ska det hinnas med ännu mer.
Jag träffade ett par gamla arbetskamrater på söder en sväng, skvallrade lite som vanligt. Det finns helt galna människor på denna jord, ibland undrar man var folk får all galenskap från.. men det är ett annat kapitel, i ett annat liv kanske. Tänker inte slösa energi på att bli irriterad på denna galenskap, jag förlorar bara på det själv.

Imorse var vi (min lilla familj) ute och åkte pulka, eller ja, Lea åkte pulka, efter det satte vi oss i bastun, så jäkla skönt. Nu inväntar faktiskt en välbehövlig vila, därefter kommer mina föräldrar och hämtar J som ska kolla in min brors kök som det blivit något galet med under renoveringen. Under tiden kommer min mor hänga här med Lea så jag hinner fixa iordning vårt hem, för sen får vi finbesök av Leas första vän, han ska hänga hos oss ikväll så föräldrarna får leka lite själva.

Nu, sussa en sväng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0