Min kväll

Gluttar på CSI NY, även denna kväll ligger min familj och sussar, min sambo somnar ofta när han nattar vår lilla dam. Har inte hjärta att väcka honom.
Men jag får lite egentid på detta sätt också, man får ta det onda med det goda..

Egentligen är jag också ganska trött, men som vanligt sitter jag uppe och gör massa onödigheter, fast ikväll har jag suttit och halvjobbat lite. Förena nytta med nöje.. det är det bästa. Ta tex möten.. möten som kan hållas avslappnade på en pub är de härligaste haha, en öl och diskutera, brainstorma eller vad man nu ska göra. Visst, det passar sig inte alltid, men ibland ska man unna sig sådana möten.

Jag sitter även och längtar mig bort till den 20:e mars då vi flyger ner till Benalmadena som ligger i södra Spanien, välbehövlig semester kan jag lova!



Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Jag är också usel på att gå och lägga mig.. Tänker ofta att jag ska lägga mig tidigt, men....



Blir lite nyfiken, vad är det du jobbar med/inom?

Postat av: Erika

Så härligt att åka till spanien =)



Sv. Tackar =)

2010-02-09 @ 18:56:05
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0