Shoppat kläder till Lea

Lunchade på Söder (åt ingetbröd och skippade riset) och därefter åkte jag till Sickla med Lea och shoppade lite. Imorgon fyller hon ju hela två år.

Jag kan nog ha världens bästa föräldrar, hjälpsamma och omtänksamma.
Min mor kom med förslaget att hon och pappa skulle komma med bilen imorgonbitti och åka med mig och handla, så kan J vara hemma med Lea under tide, så jag slipper gå och handla med Lea som bara blir uttråkad. Så tårttillbehören inhandlas imorn. <Därefter ska dessutom min mor och far iväg och klippa sig och pedikyr (mamma endast). Så egentligen har dom kanske inte tid, eller jo tid har dom väl, men dom kan inte ta det lugnt på morgonen. Men vill dom hjälpa till så är det alltid tacksamt, det underlättar ju för oss.



Kommentarer
Postat av: e

Hej. Tack så jättemycket för din kommentar på min blogg. Det värmer verkligen och jag har gått vidare med allt som hänt mig. Det är endast ärr för mig just nu, inte längre öppna sår. Visst kan vissa dagar vara pest och pina men för det mesta mår jag bra och jag älskar mitt liv och jag har växt upp till en stark och glad person.

2010-08-20 @ 18:49:07
URL: http://jaggerdigmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0