Peppa!

Imorn blir det 100 situps, gröt till frulle, räkor till lunch.
Lite knäböj, armhävningar. Plankan.

Till julen ska jag kunna äta utan eftertanke, eller det gör jag ändå, men min kropp ska inte svälla för den saken..

Det gäller ju bara att bestämma sig.

men sen kommer vi ju till den saken att jag är en riktig sucker för öl.. nä, inte att supa mig full eller bli salongs, men jag gillar öl och vin, att sippa på sådär.. det är också en ganska stor bov i dramat.. en stor stark är ju som ungefär 12 sockerbitar.. jeej! Ett glas vitt är ju lite skonsammare, ca 6 sockerbitar.. men det är ju som att sitta och snaska socerbitar hela dagen om man tar 3 öl..





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Det är tyvärr redan sålt .

2010-08-17 @ 07:41:44
URL: http://lindabjuvander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0