Min Lea

Igår fick Lea springa själv inne i affären, inte för att jag ville, men för att jag inte ville lyssna på hennes skrik i vagnen.. well.. hon drar iväg in i en gång, självklart där allt godis finns, hon skulle promt titta på godiset haha. inte som andra barn som kanske vill äta det, utan titta på det. Lea är inte så van vid att äta godis, det är mer glass eller kakor, men vi har inte dragit igång massa lösgodis för henne att äta, känns lite tidigt.


Nu på morgonen såg hon ut såhär påväg till dagis, pop har jäkligt bra kläder måste jag säga, deras resår som man kan spänna åt med en knapp är riktigt praktiskt, så då gör det inget om klädern är lite stora, de åker inte ner i alla fall. Jaha, den blev liggande och går inte att ändra varken i mitt bibliotek eller här.. well well..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0