Helg is the shit!

Idag kommer min mor hit, vi ska väl äta lite lunch och sen gå och hämta Lea från dagis tillsammans. Lea ska åka över till sin mormor och morfar idag för lite lek, sen åker jag dit imorn. Ja.. min sambo skulle väl också följa med, men han ska på kräftskiva istället... oj vad förvånad jag är att vi gör planer och han hittar på annat sedan.
Förut hade jag kanske blivit arg och varit på honom mer om det, men jag orkar liksom inte längre, han gräver sin egen grav, i alla fall i denna relation.
När man slutar bry sig har relationens sista gnista slocknat. Men jag tänker inte låta det förstöra min helg, idag ska jag se till att gå ut och ha risktigt roligt och imorn leka med min lilla Lea och äta god mat hos mor och far.

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0