Header

Ok, nu har jag varit utan header alldeles för länge, måste ha något som fyller ut där uppe, ser så galet trist ut. Mååste bara komma på vad, kanske lite foton, men jag är ju inte den som gillar att fronta mig sjäälv direkt mycket, "egobilder" som man hittar i de flesta bloggar är inte riktigt min grej.

Ska se om det blir nåt under dagen, bara nåt litet i alla fall.

Jag ska snart försöka sova lite, ska ut och vara smakråd till en vän som ska på bröllop, han behöver hitta ett par schyssta skor till sin outfit.



Kommentarer
Postat av: Andrea

SV: haha det kan vara roligt att laga mat om man är två, men annars vet jag inte ;) haha

2010-08-26 @ 10:10:12
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Camilla Andersson

Ja, det var ritkigt svårt. När jag övade hemma för mamma gick det inte alls. När jag körde det inför gruppen så brast det mot slutet, även för de andra. Men det var himla skönt efteråt.

2010-08-26 @ 11:18:08
URL: http://camillalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0